j.f. lazartigue & Erno Laszlo

上層左起:
Moisturizing Shampoo 水潤滋潤洗髮水 200ml x2
$255--> $90
Smoothing Straightening Shampoo 柔滑洗髮水 200ml x2
$350-->$100
Anti-Drandruff Shampoo 男士去頭皮屑洗髮水 250ml
$295--> $90
Anti-Drandruff Cream 去頭皮屑霜
$240--> $80
Vita Cream with Milk Protein (for fine hair) 維他蛋白護髮素(幼細髮質) 200ml
$375-->$110
下層左起:
Soins d'Exception Shampoo-Tea oil 金絲洗髮水 200ml x2
$425-->$210
Soins d'Exception Shampoo-Boncoulier 金絲護髮素 150ml
$545-->$210
S21 Shampoo 活髮洗髮水 200ml x2
$295-->$147.5
Soothe & Tone Aftershave 鬚後舒緩爽膚液 200ml
$435-->$130
Antioxidant Complex for Eyes(limited edition) 抗氧化眼部精華素(特別版) 15ml
$610-->$300
TOTAL $2015

上星期五同朋友仔吃飯, 提起 jf 開倉
因為唔順路所以本來我只有少少興趣
另外一個姊妹也想買, 咁我星期六放學後冇野做就去左啦
 
去之前已經上左千幾蚊彈藥, 點知原來都唔夠, 哈哈!
我係咁二執左兩袋, 都已經二千蚊啦
因為唔收 cash, 計完條數唯有碌番落去襟機
 
星期六是 last day, 都唔算好多人
不過沒有 air-con, 焗到暈
我攞住四張紙自己 tick 低要既野, 就交俾小姐幫我執
我見有位夫婦執左四五袋, 有個好專業既靚靚姐姐逐一講解點樣用
我企係佢地旁邊八下佢地買咩, 又加把咀問下, 姐姐與夫婦都好 nice 介紹好野我用
我見靚靚姐姐好專業, 又叫佢睇下我要既貨有冇咩唔好用 (因為我都未用過, 唔知咩好用唔好用, 亂咁買炸)
佢執左兩支珍珠洗髮水出黎, 另外介紹水潤滋潤洗髮水
靚靚姐姐強勁推介最貴既金裝金絲洗髮系列, 本來我冇諗住買, 因為見佢唔係平好多
不過佢一句: 唔買會後悔, 真係好好用
我又打電話俾姊妹商量下, 又決定買支洗髮水黎試下
我見護髮素包裝超高貴, 又豪買左支俾自己
其實我用開既 JMO 都要兩舊水一支, 所以都唔算好過份既....
 
勁多女人買 Erno Laszlo 東東, 個個都買sheet mask
我太多 skincare 又唔知邊隻好用, 所以本來都冇 tick 野俾自己
淨係買支 aftershave 俾老細, 佢唔鍾意我上次幫佢買果支 lancome 鬚後水既味 wor
不過見前後左右既女士們都買左 Erno Laszlo 眼部精華素, 姐姐話 firming 好得, 去眼袋好好
嘩開正我果飯, 我又唔執輸買支試下 (屋企只有一支 LP 眼精華, 買多支都唔算好過份既)
不過呢個是特別版, 同網頁見到既不一樣(遲下再出 post), 唔知會唔會特別好呢?
 
呢一堆就係我自己既東西 
 
 
朋友的
左起:
維他蛋白護髮素(幼細髮質) (可以日日用)
S21 活髮洗頭水
水潤滋潤洗髮水 (可以日日用)
金絲洗髮水 (頭髮補品, 一星期用一至兩次已足夠)
 
 
 

2009 OCT 02
Moisturizing Shampoo 水潤滋潤洗髮水
藍色呢支非常好用
又爽又香又唔乾
我幫老友買左支, 佢都話正
Smoothing Straightening Shampoo 柔滑洗髮水
橙色呢支好 lup 呀
洗唔乾淨咁既, 超討厭

Anti-Drandruff Shampoo 男士去頭皮屑洗髮水
呢支好香, 涼涼地
洗完好爽

S21 Shampoo 活髮洗髮水
好稀, 超級稀, 要用好多先夠洗
唔係用左好耐, 試唔真
我頭髮厚都唔洗用呢 D, 俾左男友用

Soins d'Exception Shampoo-Boncoulier 金絲護髮素
好喜歡佢好高檔既木味, 用左佢第二日個頭都係好香呀
用完唔係好滑, 也不是很柔軟, 也唔覺特別光澤左
我會用埋 JMO detangler
不過有得咁平買番都一定會買, 因為喜歡佢既香
 
 


留言